سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برای کسب رتبه چهارم کشوری 

  • کد خبر: 7139
  • /
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 12:45 ب.ظ
  • /
  • اخبار

در راستای کسب مقام چهارم کشوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، طی مراسمی با حضور رئیس این سازمان از فعالان حوزه ارزیابی عملکرد تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، مهرداد نیکو رئیس این سازمان در مراسم تقدیر از فعالان حوزه ارزیابی عملکرد شاخص های سال 1402 سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان که امروز سه شنبه 24 مهرماه در محل آمفی تئاتر سازمان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و کارشناسان دست اندرکار ارزیابی شاخص های سال 1402 ، تشریح کرد: فلسفه وجودی هر سازمان ارائه خدمت به جامعه و مردم می باشد.که بدنبال آن برای آن سازمان وظایفی نیز تعیین می شود. سازمان ها موظفند براساس وظایف مقررشده در راستای خدمت رسانی به مردم بطور مستقیم و یا غیرمستقیم عمل کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ادامه داد: هرقدر در سازمانی تعدد وظایف وجود داشته باشد و یا آن سازمان بطور غیرمستقیم بر جامعه و مردم اثرگذار باشد، ارزیابی و رصد کردن آن سازمان دشوارتر خواهد بود. که در مورد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها، ابتدا سازمان برنامه و بودجه عملکرد را انجام داده و پس ازتایید سازمان اداری و استخدامی کشور نهایی می شود.

وی در پایان با اشاره به تلاش های معاونین خود خاطرنشان کرد: کسب رتبه چهارم بین 31 استان مطمئنا حاصل زحمت کل مجموعه سازمان اعم از معاونین و کارشناسان بوده که با پویایی و پای کار بودن به این نتیجه دست یافتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *