هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان برگزار شد.

  • کد خبر: 7127
  • /
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - 9:58 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان امروز مورخ 18مهرماه 1403با سه دستور کار به ریاست حسینی محراب استاندار خوزستان و دبیری مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان بیان کرد: دستور کار اول این جلسه مربوط به طرح جامع تفصیلی شهر قلعه تل در باغملک بود این طرح برای بار اول در سال 91مطرح وبرای بررسی شورای عالی مطرح و پس از ایراداتی که از طرف شورای عالی گرفته شد و ایرادات همگی اصلاح گردید در سال 97 نهایی  گردید و این طرح  خوشبختانه با نظر اعضاء شورا به تصویب رسید.

نیکو افزود:این طرح برای شهر قلعه تل بسیار مهم بود چون برای شهر قلعه تل طرح هادی نداشته ایم  و توسعه این شهر  فاقد طرح  مذکور بود که ان شاءالله این طرح کمک میکندکه شهر قلعه تل که در یک اراضی کشاورزی می باشد بتواند به صورت منظمی توسعه پیدا کند.

موضوع بعدی ما جزء بند 2تبصره ب قانون بودجه 1403بود که در واقع جایگزین تبصره 18 شده است و تسهیلات که برای استان پیش بینی شده است حدود 2هزارو چهارصد هزار میلیارد تومان می باشد البته براورد می شود بین دوهزار و صد تا چهارصد هزار میلیارد برای استان ابلاغ خواهد شد که سهم بخش های مختلف  از قبیل صنعت ؛کشاورزی ،حمل و نقل و شرکت های دانش بنیان هستند.

رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی خوزستان در آخر گفت:در دستور کار آخر 36طرح به تصویب رسید که 35 طرح آن در حوزه کشاورزی و 1طرح آن در حوزه خدماتی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *