گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس

  • کد خبر: 7055
  • /
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - 10:07 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان: مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در پیامی گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی 

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

 پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که با سرافرازی در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نمودند.که امروز آنچه داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم.اینجانب گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به ساحت متعالی شهدا، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان دستیابی به مدارج دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *