از۶ دستگاه اجرایی برتر خوزستان تجلیل شد.

  • کد خبر: 6992
  • /
  • ۷ شهریور ۱۴۰۳ - 8:53 ب.ظ
  • /
  • اخبار

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان: جشنواره شهید رجایی همزمان با شورای اداری استان مورخ۷شهریورماه ۱۴۰۳بمناسبت هفته دولت با حضور استاندار خوزستان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ونماینده ولی فقیه و برخی از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل استانداری سالن شهید هاشمی برگزار شد.

در این جشنواره از ۶ دستگاه برق منطقه ای، اقتصاد و دارایی، کمیته امداد، استاندارد، جهادکشاورزی و فنی و حرفه ای تقدیر به عمل آمد.

مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در این ارزیابی، ۸۵ درصد دستگاه‌های اجرایی استان مورد بررسی و رصد قرار گرفتند و هر ۶ دستگاه برتر رتبه بالایی در کشور داشتند.

وی :خواستار بهره‌گیری از شیوه‌های نوین مدیریتی توسط دستگاه‌های اجرایی استان شد و افزود: می‌توان با اصلاح فرایندهای مشکل‌دار به بهره‌وری بیشتر دستگاه‌ها کمک‌ کرد.

نیکو گفت: بر خلاف سال‌های گذشته، برای اولین بار دستگاه‌های ملی در فرایند تعیین دستگاه برتر استان مشارکت داشتند همچنین تمام ارزیابی های ملی و استاتی با یک نگاه انجام شد.

نیکوبا بیان اینکه خوزستان و مازندران به لحاظ دقت در ارزیابی جزو استان های برتر کشور بودند افزود: ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه های اجرایی در ۲ بعد عمومی و اختصاصی انجام شد.

ریس سازمان مدیریت برنامه ریزی خوزستان گفت: ابتدا تمامی بخشنامه‌ها به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و سپس ارزیابی عملکرد انجام و امتیازات هر دستگاه‌ها مشخص شد. در ادامه اعترضات دستگاه‌ها بررسی و در نهایت نتایج نهایی اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها

دانلود