بیانیه ی مهرداد نیکو رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان برای مشارکت هرچه بهتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر: 6879
  • /
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - 10:48 ق.ظ
  • /
  • اخبار

                          بنام خدای مهربان

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بیانیه ی آقای دکتر مهرداد نیکو رییس این سازمان برای مشارک هرچه بهتر در انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر می باشد:
                    بسم الله الرحمن الرحیم
همان گونه که معیارهای الهی در نقش پذیری اجتماعی متفاوت از معیارهای جوامع انسانی است، مساله انتخابات در جوامع اسلامی معنا و مفهوم دیگری به خود می گیرد؛ زیرا انتخابات مانند هر عمل اجتماعی و مشارکت مومنان در عرصه فعالیت های اجتماعی، رنگ و بویی الهی می گیرد.
همانگونه که مستحضرید پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور مغتنم، شهید دکتر رئیسی و همراهان شهیدش نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت. امروز تصمیم گیری مسئولانه ملت ایران که دارای دو وجه حق و وظیفه است تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این بار نیز همچون انتخابات های گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رای، قدردانی خود از ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را به خوبی نشان خواهند داد. انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا به توصیه های رهبر معظم و فرزانه انقلاب لبیک گفته شود و در انتخاب اصلح دقت شود که طبق فرموده ایشان رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، انتخاب شود.
پانزدهم تیرماه تجلّی و تجدید میثاق ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه های دشمن بر عزم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده است. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از همه اقشار جامعه به ویژه کارکنان سازمان دعوت می نماید یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پای صندوق های رای، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری ، دشمنان ملت را ناکام و نا امید نمایند.
و من ‌الله التوفیق
مهرداد نیکو
دوازدهم تیرماه ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *