مهردادنیکو، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوررا تسلیت گفت.

  • کد خبر: 6815
  • /
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 4:13 ب.ظ
  • /
  • اخبار

مهردادنیکو، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و سایر همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام نیکو به شرح زیر است:

«و بَشرالصابرین ٱلَّذِینَ إِذَآ أصابَتهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلیه رَٰجِعُونَ»

شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پر تلاش کشورمان، درپی وقوع سانحه هوایی در سفر استانی به آذربایجان شرقی، باعث تأثر و تأمل دوستداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شد و ملت ایران را به سوگ نشاند.عروج ملکوتی این سید بزرگوار و مجاهد مردمی و خستگی ناپذیر، همزمان با میلاد حضرت رضا (ع)، مزد این شهید بزرگوار و بقیه شهدای عزیز بود که از سوی امام مهربانی‌ها به ایشان اعطا شد تا موید خادم الرضایی‌شان باشد.اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان در این سانحه هوایی به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، از خداوند متعال علو درجات برای این شهدا و صبر جمیل برای خانواده این عزیزان را خواستارم.

یقین داریم که در سایه توجهات حضرت علی ابن موسی الرضا مالک مُلک ایران و با فعالیت‌های جهادی مسئولان جمهوری اسلامی ایران، همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند با فقدان این مجاهدان خللی در کار اجرایی کشور ایجاد نخواهد شد؛ “ایران، ایران امام رضاست. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *